Liten catfight.....

Kissie:

 

 

1. Utamana inte the it look…

 

 

.. För då kan du se ut som en prostutierad.. Här har vi ett bra exempel på en tjej som har gått too far när det gäller modet, dvs bustiers, svart, glitter, silver (mm..). Ska man ha en bustier, ska den först ha kupor som passar ens bröst. Sen ska man ha någonting över, bustier är fortfarande som underkläder!!

 

 

 

Svar från Paow:
2010-03-20 klockan 16:05

Oooh kissie har dissat min klädstil, men över till saken. Tänk att min STÖRSTA idol läser min blogg. Blir ju lite småstolt *ler* det första jag gör när jag fyller 18 är att skaffa ett par feta pattar och feta ankläppar. Hihi..

Nu blir det stan puss på er ! Och speciellt på min idol kissie <3<3<3<3

Bild 867  Nu drar jag ut!

Aså nu börjar jag att tycka om om paow.... "det första jag gör när jag fyller 18 är att skaffa ett par feta pattar och feta ankläppar. Hihi.." det äe bästa som finns...........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0